Lite shopping & smältande glass

Tjai!
Ja som jag skrev tidigare så ska ju jag till Nice med familjen,,och JA jag bor fortfarande hemma.

Nåja, det blev lite shopping i alla fall sånt som är nödvändigt att ha där det är varmt.
Här e bilder på 2 av mina inköp:
Här tröja från HM 49.50kr
Byxor även de från HM men kosta en hundring mer

När vi hade varit inne i sisådär 5 butiker var jag slutkörd värmen ute gjorde den nog oxå sin del men men så jag lyckades tjata på mor min att jag skulle få en glass så jag fick en,, strut med 3 kulor, citron, choklad och mint smarrigt ingen äcklig vit glass serru! jag var så lycklig där jag gick med min glass tills......en unge kom springandes och puttade till mig så jag trilla och min glass? ja den hamna i backen fy tusan!!! jag fråga mamma om en ny men hon trodde inte på att den där ungen kommit utan trodde att det bara var en ursäkt till att få en till glass,fast jag bönade & bad så hon sa att jag kunde få en till glass vid närmaste kiosk. så när vi nådde närmaste kiosk gick jag in för att köpa en glass med morsans pengar men vad såg jag? jo alla glass var vit!!!!!!!nene ingen glass för mig!):
hoppas att de har bruna glassar på rivieran annars dör jag
jag måste också få ihop lite pengar tills innan vi åker jag har alltså imorrn på mig någon som har ett tips??

Monsieur Lars Depp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0