En snöig sommardag

Jag vaknade på morgonen, och ja, då hände det lite grejer...   När jag gick ut på balkongen för att slänga ner Olle-Björn(som jag hatar) så såg jag något konstigt dingla ner från himlen.

Vissa kunde tro att det var regn, men nej det  var det inte. Det var inte heller snö... Det var VITT SNÖ!!! (som alla vet så hatar jag vita saker) så vad gjorde jag... Jo det ska jag säga er, jag kände att det värkte i magen av allt vitt snö (min mormor brukade säga att när man har ont i magen så är det elakheten som bryter ut) så jag gick så klart till toan.

Där kan ju alla gissa vad jag gjorde (tog ett bad). Sen så kom jag på att jag glömt att slänga ner Olle-Björn, så jag bankade huvudet i väggen och gick sedan och la mig.  

Det var en händelserik dag idag. /Lars.Depp
Just det jag har också ett vitt badkar. Lysande.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0