blekfeta ungar och en resa

Tja
Det var ett tag sedan jag skrev, jag är SÅÅÅ ledsen men det finns en anlednig. Jag har haft vattkoppor!!läbbigt!!!
När jag var på den där 40års festen i lördags så var det en irriterande blekfet unge där som tydligen hade vattkoppor och den i sin tur smittade moi......!(lägger till småungar på hatlistan)

Så nu de senaste dagarna har jag legat i sofan och inte kunnat röra ett ögonbryn( jag hade även 41 graders feber,,halleluja) jag har checkat lite filmer & fått allt serverat....kan ju låta soft men ni,,sofan är ju vit!!!!!åh hatar den färgen allså!baah!!!!!!


Något annat som har hänt under den tid jag inte kunnat skriva här är att vi ska resa , jag & min familj alltså!

Vi ska till le riviera i Frankrike till Nice det ska bli (N)nice!hehe lägger upp bilder på hotellet
här ska jag liga å steka
Här e hur rummet ser ut
Hotellet sett utifrån
Poolen igen fast detta är på kvällen å restaurangen ser man oxå!
Vi ska vara där i två hela veckor(14 dar) och inte så mycket planerat men jag tar med min laptop dit så får ni läsa och se bilder därifrån Vi åker på Lördag det tar ca 3h dit vet ej när planet lyfter men skitsamma!

ska tydligen shoppa inför rean idag eller imorrn & packa men jag kriver om det i så fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0