Snart på hemväg!!

Vet ni, idag när jag vaknade möttes jag av en god nyhet! Nej - faster Ingbritt har inte fått en hjärtattack, men närpå lika bra, för vi ska åka hem idag!!! JIPPIE!!!!!!!!!!!!!
morsan och farsan säger att vi åker hem för att deras semester snart är slut. Men jag tror bara det är en dålig ursäkt för att slippa Ingbritt. Trots att pappa är syster med Ingbritt vill han åka ifrån henne. Fy skäms farsan! Jag skulle aldrig göra så med Jonita!! Eller jo, kanske, men hon skulle iallafall inte göra nåt sånt mot mej.

De säger att vi bara ska äta lunch här (torskgryta - vitt - usch) innan vi åker. så nu är det de time for packing!!

 saker att ta med:

   a) min finaste skjorta (den med grodorna på)
   b) godiset jag köpte igår
   c) kapsylerna jag hittade på strandet
   d) de gula solglasögonen jag köpte
   e) shortsen jag fick av Per

 saker att inte ta med:

   a) faster Ingbritts sockerfria mintpastiller hon gav till mej
   b) den vita duken faster Ingbritt gav till mej
   c) den vita slipsen och de vita kalsongerna faster Ingbritt gav till mig



Sen är det bara att leva ut sommaren till max!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0