INTE GLAD LÄNGRE

Ni vet det där som jag skrev på förra inlägget; att jag var glad? Det stämmer inte längre. Inte det minsta. Nu är jag sur som en åsna. Eller nej, värre - som en vit åsna. Herregud, mitt liv är över. Nu skall jag förse er läsare med min förskräckliga upplevelse::::

Jag var nere vid Vänern med picknickkorg, rosa filt och hela röjet. Jag och Jonita hade ganska mysigt faktiskt. Vi åt grillad falukorv och färgade pastaskruvar till med ketchup. Allt var frid och fröjd. Långt där borta hördes fiskmåsarnas skratt och vattnet glittrade som tusen diamanter av solen osv. Jag satt och blickade ut över Sveriges största sjö och tänkte på om det är sant att Jultomten inte finns. Jag var så upptagen med att tänka att jag inte märkte...

... att en flock fiskmåsar som flög över mitt huvud...                                                                                 ...Hade valt mig till prickoffer...
                                                               ...För att skita på!!!
Inte nog med det; jag hade dessutom på mig mina gula byxor och min finaste skjorta ( den med grodorna på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0