Godermorgon!!

Idag när jag vaknade var det fett en sådan här "var-är-jag-och-hur-kom-jag-hit"-känsla. Ni vet inte vilken stor lättnad det är att få slippa Ingbritt. Nu är jag alltså hemma. hem, ljuva hem...          ...
Dock är inte allt så ljuvt::::
När jag åt frukost för några timmar sen så spillde jag filmjölk på min finaste skjorta!!!!!!!!! (den med grodorna på)
Mamma säger att hon skall tvätta den när hon kommer hem från sin vännina Ruth. Ruth kan ta sig. Hon ska alltid hålla på och sno morsan när jag behöver henne.

äcklig, vit, filmjölk. Gaaaah!!!

HATAR Ruth för att:
 a) hon är mammas kompis
 b) hon har en bulldog som heter Pelle
 c) JAG HETER PELLE I MELLANNAMN!!!!!!!!!
 d) hon klär sig ofta i vitt. Hon säger att det skapar kontraster med hennes mörka hy. (jag har inte den blekaste nys om vad kontraster betyder. säkert är det något fult)
 e) Hon har en ful, äcklig dotter som heter Jasmin. Jasmin råkar dessutom vara bästa kompis med min syrra
(de går i samma Gymnasium). Hur kunde du, Jonita? Det är säkert för att de börjar på samma bokstav (Jasmin vs Jonita - d you get it?). Eller också är det för att de är födda i samma stjärntecken, jungfrun. Fråga mig inte hur eller varför jag vet vad Jasmin har för stjärntecken, jag har inte ens träffat henne. Men jag kan slå mig i backen på att hon är en sådan där bitch med stora putande läppar, stort ass, och kortkort kjol. För det är alla brudar i Gymnasiet. iaf med mina ögon, för Jonita säger inte att det stämmer, och så säger hon att det finns jättemånga trevliga tjejer där ute. Vadå? försöker hon fixa ihop mig med någon eller? Urk - Jonita, om du läser detta - försök aldrig att fixa ihop mig med någon brud. jag trivs bättre singel. Jag är singel-Lars. Och det trivs jag med. Och förresten kan den där Jasmin också ta sig.


Jaja, de var väl allt för denna gång. Ha en bra dag, allihoopa ...  ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0