Det är Flen-tråkigt

Tror ni att ni har varit med om något tråkigt? då har ni fel!!
      inget är tråkigare än att vara fast hos sin (enligt mig hatade) faster i FLEN! Där finns inget att göra eller jo kanske men inget jag tillåts göra ,, hon håller i mig lika hårt som hon håller i hennes bulldog Lars koppel---do you get it?!


Jag går upp på morgonen bara för att njuta av en delicious frukost bestående av bananyoghurt med kaviar på mörkt bröd,, min specialare,, men ni får pröva.    Fast nu tvingar hon mig att äta det hon gör iordnig klockan 6 på morgonen(!) då hon vaknar, som består av vitt (blaj) bröd med messmör på eller/och brieost!vitt,vitt,vitt! som om inte det var nog jao vad får man till--ett glas med vit mjölk!!den värsta drickan in the hole wide world..baaaahh

   Ni kanske undra liksom  - Lars varför gör du inget?

 Det ska jag säga er, det går inte att säga emot för hon hör så dåligt och mor min säger att hon steg upp så tidigt bara för att göra frukost till mig & då får jag skuldkänslor osv.


Det här är bara när jag ska äta frukost liksom,,,sen under resten av dagen måste jag slava & göra grejer som att måla hennes staket vitt! med mera


           Jaja nog om mitt dravel....hoppas jag får åka hem snart annars dör jag väl och likblek- är nåt jag inte vill bli!

kaviar & mörkt bröd är min melodi + gul bananyoghurt!  theehee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0