Dags för packningslista igen

Ikväll bär vi av mot Flen. Jag , Jonita, mamma och pappa. Jag tror nog ändå att det kan bli lite trevligt, ändå, trots allt. Jag vet att Flen är värsta hålan - men hallå? Det finns faktiskt en fin stran där som jag tänker ligga och pressa på. Jag kan sola min blåa rygg lite. Fast jag gillar faktiskt blå mer än röd tror jag. Vadsomhelst bara jag slipper vara vitblek!! Dessutom har mina fräknar börjat synas lite! Jag är glaaaaaaaaaaaaaaaaaad"!!! (faktiskt)

Packningslista för Flen:

  • Gula solglajjor
  • mobiltelefon (mammas gamla)
  • två paket tuggumin som inte är vita!!
  • Filmer ( Djungelboken, Lejonkungen 2 och Nalle Puh)
  • Dataspel ( The sims 2, Roller Coaster Tycon 3 och Nalle Puh)
  • Gosedjur ( Åsnan, Pelle och Nalle Puh)
  • Rosa lakan ( så jag slipper Ingbritts vita)

Nu är det bara att slappa! hoppas bara inte att Lars biter mig så långt upp han når :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0