Asså, shit, förlåt

jaopp
det var ett tag sedan jag skrev visst..ehem....
 Men har ju liksom varit helt frälst här och inte sååå frälst hmm... imorrn är det hemresa iaf.

jao för det mesta har vi legat på beachen som består av stora stenar så min röv är helt blå!!
resten av mig är röd jag har bränt mig mycket, min näsa liknar Rudolfs..
        När vi först kom hit på lördagen för då ca 2 veckor sedan hade jag tydligen packat ner mina kläder i en väska vi inte skulle ha med hit, så det första jag fick göra var att bara gå med badbrallor och sedan (blää) shoppa nya och liksom jag fick pejya allt!!! å typ alla kläder här nere har vitt på sig!
  Och glassen då jo då finns det jordgubbe eller vanilj smak man bah tusan oxå gillar ju inte vitt å jordgubbar ,,men hittade en chokladglass faktiskt som jag råkade tappa på mina nya gula brallor,..

men annars har allt varit bra förutom att en fågel tog min gamla favvo keps f**k that bird sger jag bara

jajaj kommer hem snart iaf nu ska vi spela klädpoker, det brukar vara jag som får bli näck men men nån gång måste man väl ha tur!
,
juste min kamera tappa jag i havet när jag åkte båt:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0