Ånej-släktträff!

Inte nog med mosters partaj, nu ska jag iväg till Flen och hälsa på min faster Ingbritt!!!

Anledningar till att jag hatar faster Ingbritt:

  • Hon har en trebent bulldog som hon köpte för att  hon tyckte synd om den. Han brukar alltid bita mig så långt upp han når
  • Bulldogen heter Lars!!!
  • Hon uttalar alltid mitt namn med lång, utdragen vokal så att det låter som Laa-aars som jag ju inte alls heter ju!
  • hon har alltid rosa läppstift som hon matchar med lika rosa kläder, halsband, skor, örhängen etc
  • Hon bor i Flen! Hajjar ni? FLEN! världens mest öde stad jöh. där bor hon. I Flen.

Främsta anledning till att hata faster Ingbritt:

  • Hon har torrt, VITT hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0