A crush....

Japp det e sant jag har en crush!


Vill ni veta mer??

..asså det känns lite pinsamt...

....men ok jag kan vara modig,.....!
 
.....jag har en crush.....

...., på bananchips!!!!...
 
.....så jag har berättat det men inte för nån annan det vågar jag inte!

....de började när jag var i Nice där glassen för et mesta var vit,, jag gillar inte vitt så att ni vet,, ja så jag ville ju endå ha nåt snacks liksom och framför mig i en affär fann jag dem --bananchipsen! Å love them so much that my heart beats faster every time i,m whit them and when i,m not, my heart don,t beat at all.../poesi by Lars Depp (ab)

Äter det hela tiden kosta vad det vill! Köpte för sisådär 100kr igår och allt är uppkäkat det var nästan 2 kilon,,även om jag försöker så kan inga ord beskriva min bananachips crush. Jag vet inte vad jag skulle göra om jag åkte till affären en dag och de inte finns där,,,suck

       Nej nu ska jag ju kolla på Saw å äta min älskling!teehee

----     finns även med yoghurt + choklad överdrag,,,som ekolgiska--

"all I really wan't is you"   "mmm i'm yours""

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0