Varför?

Varför just jag?
Jag tror jag måste fly till Prag...

..för hur ska jag kunna träffa dej
nu när du har sett min...eeh, hm... grej

Det är så pinsamt så jag tror jag dör
det är nog bäst om jag tar bilen och långt härifrån kör

långt från landet måste jag fara
jag kanske kan fly till gran canaria...

...eller till austral-i-en,
där är det aldrig nån som hittar mej igen.......


Australien, kanske mitt nya hem...
då får jag äntligen se kängurusar. de skulle va fett coolt att va en känguru, jag menar asså att det skulle va coolt att ha en ficka på magen, då kan jag ha med mej en massa bananachips överallt!!


.......jag kan byta namn och adress,
ja då slipper jag ju heta lars, YES!!!

jag skulle hellre vilja heta Bo eller Paul,
eller Kalle (anka) precis som min idol!

Ojj!, nu tappade jag nog tråden...

vart var jag.... hmm,  just de!!!

Jag vågar aldrig träffa dej igen
fast det blir nog svårt att undvika eftersom du är min systers bästa vän...

Men hur skulle jag kunna leva utan dej?
Jag har aldrig funnit så mycket glädje i nån annan tjej

Åh Jasmin,
du e så fin

jag vet att det aldrig kan bli vi,
men de är ju så jag alltid har velat att det ska bli

Farväl, adjö och tack för allt du givit mej,
men ikväll så flyr jag och kommer aldrig mer att träffa dej (snyft)

vänta... nu är det någon som ringer...
bäst att jag till telefonen springer...

vänta lite så ska jag bara prata klart,
jag kommer tillbaka och skriver snart...

....
...
..
.
.
.
.


shit asså, de där va helskumt, kan ni gissa vem de va?
de va min mormor å vet ni vad hon sa?

Hon sa att även om jag vill fly så måste jag stanna och vara stark.
för problem kan inte lösas med lite knark (vadå knark? tror hon att jag tar droger eller?)

-Du måste kämpa för den du är, för om du flyr är du bara knäpp,
jag fråga vem jag är och hon sa att jag är en äkta Depp

-Du är Lars Depp, och en Depp ger aldrig upp!

seriöst, den där kärringen är ju rubbad
hon borde bli stenad och slagen med en klubba

vänta lite, allt stämmer ju, jag är ju för sjutton Lars Depp!!
inte kan jag ju fly, jag har inte gjort nåt fel, det är jasmin som borde fly, nej, ingen ska fly,
jag ska reda ut det här som en riktig man, jag ska stå för vem jag är och jag  är Lars Depp!!
ingen liten "badrums-incident" kan få mej att fly!

Jasmin, imorrn tänker jag reda ut det här
och då ska jag passa på att berätta att i dej är jag kär

Jag älskar dej Jasmin


min idol kalle, himla snyggt namn asså

hmm, ja ursäkta för att jag tappade tråden lite på vissa ställen i dikten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0