Du och jag + alla känslor mm som kan dra åt helvete

Du och jag:

Snart är det vi två i samma skola
Det känns som om jag bara vill få tiden att framåt spola

Det kommer att bli du och jag
varje dag

Om du är ledsen så kommer jag att finnas där för dej
För du är den enda för mej, och jag för dej (du har bara inte insett det än)

Det finns ingen flicka som är så fin, så ung (eller jo - kanske), så underbar
Om du lämnar mej står jag ensam kvar

Så snälla Jasmin, varför inser du ej
Att du också älskar mej









Om du lämnar mej står jag ensam kvar

 som den här granen.


Ensamhet är det värsta som finns. Utan min bamsetidning blir det ännu värre!!! Buuuhhuu........ Jag skulle aldrig sagt upp min prenumeration!! Kalle Anka är inte alls lika rolig.  ...A juste poesi var det....

Varje gång jag är i närheten av dej fylls jag av spänning, nervositet och glädje
När jag ser på dej så fylls jag av en känsla som är så stark att alla andra känslor kan dra åt helvete
Om du ser tillbaka på mej fylls jag av en känsla så stark att den förra känslan också kan dra åt helvete
Men om du kysser mej så...

... Eller jag har iof aldrig kysst dej. Men jag har haft ögonkontakt... Ögonkontakt är det mest erotiska som hänt i mitt liv. Det är mysigt. Allt hångel och sex kan dra åt helvete. Här snackar vi om ögonkontakt...

   Nice...    ...man får nästan lite fjång...


...juste poesi...

Det här inlägget är till dej Jasmin, bara dej
Till min fina Jasmin
från din kära Lars
Lars - Din bäste kompis bror

förevigt älskande.

poesi by Larsdepp (ab)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0