Utkast: Jaha,,vad ska ...

Jaha,,vad ska en guy som jag göra en sådan här lördakväll,, himlen är slikigt rosa, föräldrarna är sliskelisluskfulla(pappa har åkt finnlandsfärja med jobbet å köpte billig sprit),,,(jag är bevisad av läkare allergisk mot alkohol,,fast gillar endå bananläsk mer:P) , syrran är hos bästisen--Jasmin som jag är olyckligt förälskad i..........:(

MEN inte surar man för det!!!!!:)
    Nee, för jag har nu ett parfekt läge oj PERFEKT ehm..läge att,,hihi,,hihi,,KOLLA PÅ FILM--OSTÖRD!!!
 men nu ere det här med att välja film,,hmmmmmmmm

Äsch kvällen e ung, jag gr till kiosken(den ´min lärare såg mig i när ja var eh sjuk) å köpa lite(1kg) godis å lite (2kg) bananchips borde räcka i sisådär halvtimmen!

jepp så gör jag,,,skriver sen da  //LARSANNNNN


oj..eh menar  ( ps skrev igår,, men sparade vist i utkast istället för att publicera)hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0