till Jasmin

Du är som en blomma en varm sommardag
du är mitt allt, du är jag

Jag tänker på dig från att jag vaknar tills jag somnar
När jag tänker på dig är det som att jag domnar

Det finns bara du och jag här i världen
Om du dör följer jag med på färden

Du är:
solen
himmlen
gud
som en soptunna
som en kapsyl
allt!!!!!!!!!!!!!!!! (typ)

När vi stod i stallet och rykta
sken du som en lykta

Du sprider glädje precis som en snöplog
av dig kan man aldrig få nog

Jag tänker på dig vareviga dag
när du kallar mig tokig blir jag alldeles svag

Tokig - det är precis vad jag är
I dig är jag tokigt kär

 


Kommentarer
Postat av: Petra

ååhh,,, den är fett brah tycker jag :D

2009-01-14 @ 17:35:19
URL: http://hetapersikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0