Tengo un secret...

Japp, jag har en hemlig hemlighet, kära läsare. Och eftersom En Depps Står För Dem De Är  så tänkte jag att jag ska avslöja den, men ni får lova att inte säga nåt!!!!

Okej - så här ligger det till...             ...Jag har ljugit för er. Ni vet ju hur tonåringar brukar köra en, två, eller kanske tre, vita lögner för att passa in. Typ. I alla fall: jag är en av dem.

För ni som chekat mina födelsadatum så står det att jag är 21 år... men detta är ej korrekt. Jag är faktiskt bara 18. Och jag ska börja gymnasiet, ja, asså tredje ring. Så. Nu vet alla det.

Anledningen till att jag avslöjade detta är att jag bara måste få uttrycka min glädje!! Asså inte för att jag bara är arton, utan för att JAG OCH JASMIN SKA BÖRJA SAMMA GYMNASIUM!!!!!!

YYYAAHOOOOOOO!!!!!!!!!!

Nu är det alltså äntligen något kul i skolan. Jag hatar egentligen skolan, men måste bara säga att denna termin kommer att bli den bäste någonsin!!! Jag har faktiskt börjat med en nedräkningskalender idag. Det är 2 dagar kvar,,  kan knappt bärga mig!! Jag och Jasmin kommer säkert att se varandra när vi går till och från lektioner och då kommer hon ropa:
- Heeej Lars!!!
och jag kommer svara
- Hej Jasmin... (romantiskt tystnad....)
sen kommer säkert en dum kille från hennes klass och puttar omkull henne, så hon börjar gråta... Men då kommer store starke farbror Lars och ger honom en hård höger och tvingar honom att säga förlåt till stackars Jasmin. Ingen vågar nämligen inte säga emot en tredjeringare. Sen kommer jag vara Jasmins hjälte och vi kommer leva lyckliga i alla våra dagar...




Det finns en tjej som har allt,
det tycker jag är ballt

mini-poesi by Larsdepp (ab)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0