Spillda pengar å föräldrar som däckar..min lördakväll

Sist jag skrev skulle jag jue till kiosken å köpa lite godis å bananchips,,,det gick bra--till en början.!

   Efter den långa "vandringen" till kiosken å tillbax hem(ca 500m jue!!!!) var jag tröött, trött å åter trött,,så jag ville inget annat än att bara sätta mig ner i aselsköna soffan å njuta av en trevlig rulle va..

När jag klev in genom dörren(men inte som ett spöke) var morsan å farsan direkt på en:

- köpte du lite bärs Lars?
- jaa Lars, jag å far din har druckit upp allt...sååå(--slödderr slödder"drunk talk"youknow,,##%)
- Nee jag köpte inget!
-men,men vad har du i handen då?
- jaså! det är godis till MIG,mig åh ingen annan utom mig!!!
- kan vi få lite Lars?
-okej då,,här å här..hihi
- vi höjer din månadspeng nu Lars!
- JAA! tack mamma!!
- jaja gå nu Lars,, men nästa gångngngn....(slödde "drunk talk")
- Ahh vad Far?
- köp lite starka grejer då va!! gå iväg nu å gå upp nåra kilon!!!


Så efter det var det frid å fröjd morsan å farsan tuppade av åh jag,,lajja film efter film
Filmer i urval jag såg: 
x-men1
x-men 2
James Bond; Goldeneye
Pippi på rymmen (hon e så skön)
Ding ding ding ding värld
cabin by the lake
m.m

,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0