Pinsamt...!! (del 1)

Jag vet inte hur jag ska förklara det här, det började när Jasmin kom hem till oss i förrigår (jag kunde inte skriva igår för då låg jag instängd i mitt rum och ältade allt som hade hänt), allt blev bara värre ju senare på da'n det blev.

....

Kl 12.00 --> Jasmin alnländer till vårat hus (ja jag vet det, det ser lite sjukt ut med klockslag och så, men för att ska fatta hur eländigt det var så måste jag skriva varenda detalj). Jonita öppnar dörren och säger hej, Jasmin kommer in i vårat hus och båda tjejerna går in i vardagsrummet och slår sig ner i soffan. Själv så vågade jag inte gå ner, jag tjuvlyssnade och kollade från trappan.

Bla, bla bla, dom har inte nämnt mig än i alla fall, då kan det inte vara så viktigt, jag känner min syster om det skulle vara någonting viktigt då skulle hon säga det med en gång, men nu var det inte min syster som hade hittat nångonting pinsamt på  sin bästis blogg, det var JASMIN och känner inte henne SÅ väl.

12.30-->  mina ben börjar domna, jag klarar inte av att sitta på huk i en halvtimme. SHIIIIIIIIIIIIIT!!!, Jonita upptäcker mig i trappan, jag skulle gått i nån värsta agent skola så jag kunde lära mig att smyga bättre, ni vet såna där agenter med pistoler som har värsta uppdragen. Jag blev faktiskt erbjuden till en sådan skola en gång när jag gick i 3:an, det stod typ att om man ville bli antagen skulle man göra en massa töntiga saker, fast det var ju en från 5:an som hade sagt, så när jag tänker efter så var det kanske inte på riktigt.
Oj, nu kom vi av ämnet, nu spolar vi tillbaka;;;

SSSSSSSSHHHHHHHHHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!!! Jonita har upptäckt mig i trappan (miss 1), nu måste jag gå ner frivilligt för att rädda mitt eget skinn.             Jag fösöker att resa mig stilfullt och gå ner till vardagsrummet men så klart så blir jag jätte nervös och snubblar på min BÅTAR(!!!) till fötter.

(jasmin) - Oj, hur gick det Lars?

-Äähum, det gick.
jag glömde att säga BRAAAAAAAAA!!! (miss 2) Hon slutade inte att titta på mig, så jag undrar vad det är, och hon tittar in i mina ögon.

- LARS, du rodnar.(miss 3) säger Jonita och börjar fnissa, och så börjar Jasmin också att fnissa, och jag blir ännu mer röd i ansiktet. 

 - Vaddå, jag har ju precis slit i hela anisktet, då är det väl inte så konstigt om man blir röd i ansiktet??
nu hade jag räddat mig själv, för tillfället.

Vi hade inget att göra så vi började spela Herkules brädspelet, som egentligen var för typ 3 åringar, men vi (Jasmin och jonita) tyckte att det var kul i alla fall. Men jag kunde inte sluta vara nervös hela tiden, Jasmin betedde sig som om inget hade hänt, jag menar hon nämde inget och då  menar jag INGET!!
  Okej, det var väl bra för min del, men borde hon inte ha sagt något till Jonita, hennes bästis?? Eller hon kanske gör det när ingen är i närheten, när dom sitter i telefon i timmar, det kanske är då dom delar med sig sina närmaste hemligheter.
OMG!!!!! Det kanske är därför som de sitter i telefon hela tiden, det måste jag bara ta reda på.

Jag Förlorade så klart i Herkules spelet(miss 4??), men dom sitter säkert och nördar Herkules när ingen är hemma, fast jag är i för sig alltid hemma, hmm..., aja.

Kvällen forts. Och Jonita och Jasmin bestämmer sig för att baka som omväxling, vadå som omväxling dom bakar ju varje fredag.           typ.

Jag får vara med och baka, men jag välter ut ALL MJÖL!!! (miss 5) så det blev en kladdkaka utan mjöl, den blev inte så god, om jag ska vara ärlig, vilket jag är i min blogg.

Vi ska titta på film, och vi bara MÅSTE se The Notebook (enligt Jasmin) så vi satte på den.  Den var värkligen sorglig, Jag tror inte jag har sett en så SORGLIG film, asså inte för att jag grät men den var värkligen Sorglig. Men Jonita och Jasmin satt och grät genom den hela sista kvarten av filmen.

23.43--> nu var det rätt så sent så Jasmin skulle gå hem..

(Jonita)- Men Jasmin, vågar du gå hem själv, du kan ju sova över, JA det kan du!!

- Om det är OK för dig Lars.?

-öööööööööööööööö, ja det är det väl, men jag ska upp tidigt och träna. Heh (miss 6)

- va du tränar väl inte??
Så typiskt Jonita att förstöra allt när man har en plan, inte för att jag hade plan, men KUNDE ha haft det.
Och jag blev alldeles röd i ansiktet, IGEN (miss 7)


(Jasmin) -men det är lugnt, jag kan gå hem.
Jag kunde inte säga nej till ett så nedslaget ansikte. Hon såg så ledsen ut, vad skulle jag göra??

-NEJ, du behöver inte, jag menar om du inte vill.(miss 8)
Jasmin ansikte lös upp igen som en fullmåne i Sahara öknen.


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! jag fattar fortfarande inte att jag gjorde så, klarar inte att berätta mer. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vad som hände nästa mogron kan jag inte berätta nu.

Det kommer senare när jag har smält allt som har hänt.

Ni kära fans får vänta Del 2.



ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHUUUUUUUUUUMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!

Ursäkta lite slem i halsen efter allt skrik, ska gå ner och hämta lite vatten. UUUUUUUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!

 OJ den blev lite stor, det var inte meningen, hehe

//Deppiga Lars Depp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0