Ooohh - noooo

Här kommer ännu mera helvete till mitt liv,,;; Jonita har nyss kommit in till mitt rum och berättat att hon har bjudit hem Jasmin till våran lägenhet Imorgon!!!
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!
Då kommer hon säkert fråga massor om det där inlägget (dikten + en rad andra pinsamma )
Säger bara Oooooh nooooooooooooooh!! Jag måste ha någon ursäkt till att inte vara hemma. Vänta - Jag kan ju säga att jag ska hem till Jörgen!!!  Ja , det gör jag!!!     ... a moment please...

...Okej, hon gick inte på det. Hon sa typ
   - men du har väl ingen kompis som heter Jörgen?
(jag)    - ööööhhhhhhh ....        ...
   - Lars, du har väl inga vänner överhuvudtaget?
   -   Jonita!!!!!!! :(
   - Oj, förlåt, det var inte meningen att jag skulle säga det där ... Men varför vill du inte vara med mig och Jasmin? Är du rädd för Jasmin? hon är inte farlig, hon tycker du är gullig ...

Pfff, att jag skulle vara rädd för Jasmin? Var har hon fått det ifrån? Men jag kom på en sak: Hon sa att jag inte har några vänner,, och vet ni,, det stämmer! Jag har inga vänner!!!! MITT LIV SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vänta... sa Jonita att Jasmin tyckte att jag var gullig? Sa hon det?? ...jag går tillbaka till inlägget och kollar...
... HON SA DET!!!!!!!!! JASMIN TYCKER ATT JAG ÄR GULLIG!!! JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
fast jag kan ändå inte träffa henne. Absolut inte. ÅÅåååååååhhhhh.... Men jag vill verkligen träffa henne. Jag vill det.
Det vill jag. Fast nu kan jag inte det, eftersom jag skämt ut mig för all framtid!!! Åh varför är jag så dum i huvudet?! Snälla någon, ge mig ett tecken, vad som helst!!! Jag vet inte vad jag ska göra!





Ge mig Mod & Styrka
Ge mig Tid & Energi
Att våga Leva




//deppiga larsdepp-depp-depp

PS  Snygg bild va? hittade den på google

Kommentarer
Postat av: Heliga Maria

Jesus 6 budord- Du skall icke bedriva hor



Glöm inte... vem du är....

2008-08-15 @ 16:38:39
Postat av: Larsdepp

Men vänta, jag förstår ej!! Vem är jag? snälla svara!

2008-08-18 @ 13:19:31
Postat av: Heliga Maria

Glöm inte... vem du är....

2008-08-18 @ 13:20:17
Postat av: Larsdepp

Nej, gå inte!!!! Svara! Jag måste få veta!

2008-08-18 @ 13:21:01
Postat av: Heliga Maria

vem du är....( slowly fade away ... )

2008-08-18 @ 13:24:32
Postat av: Larsdepp

Snälla, jag behöver dig, VEM ÄR JAG?!!

2008-08-18 @ 13:28:05
Postat av: Heliga Maria

MEN FÖR I HELVETE!!! Är du helt dum i HUVUDET?! Vet du inte vem du är, din lilla loser? /heliga Maria

2008-08-18 @ 13:30:33
Postat av: Larsdepp

a men vänta lite nu, jag vet vem JAG är, frågan är bara VEM ÄR DU?!

2008-08-18 @ 13:31:24
Postat av: Heliga Maria

... ( slowly fade away ... )

2008-08-18 @ 13:32:18
Postat av: Larsdepp

Men stick DÅ!! JAG BEHÖVER INTE DIG!! Jag kan klara mig själv!! jag KAN faktiskt det!!











Typ

2008-08-18 @ 13:33:34
Postat av: Larsdepp

Svara mig. Snälla. (Amen?)

2008-08-18 @ 13:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0