nu

                                                    
Nu gäller det, jag ska berätta för Jasmin att jag älskar henne, eller flytta till Australien och bli en känguru, det är ju ett alternativ, NEJ! jag måste stanna och slåss för den jag är, för jag är ju en äkta Depp.

Jag ska ringa Jasmin....Senare, måste komma på vad jag ska säga först, hmm....

Kanske:

-Hej Jasmin, jag undrar om du ville träffas...?

Nej, det låter för konstigt, måste komma på något annat..

Jag kanske skulle berätta det över telefon till henne...? NEJ! Det kan jag ju inte göra, då tror hon att jag är en liten fegis.
Jag får hitta på något annat.

Kanske:

-Hej

Och då borde hon svara med:

-Hej Lars.

-Jag undrar om vi kunde träffas för jag har en sak att berätta...

Nej så kan jag väl inte säga, det låtar så.....FEL!
Jag vet inte vad jag ska säga, kan inte nån hjälpa mig??

 <-- Visst är den snygg? Jag har gjort den själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0