Lars o-depp?

Hejsan!

I början när jag skrev denna blogg hade jag med hatlistor över hur jag hatade allt och alla,,,det var länge sedan det dök upp någon Hatlista så ni kanske tror att jag blivit odeppig men neej framför er läser ni en blogg skriven av en alldeles äkta deppare .---noo wories...

Så det är nog dags för en kär hatlista:

# Romantiska komedier, hela konceptet får mig att spy---- av rädsla! En brud träffar en bög(enligt mig liknar e alltid bögar),, (inte för jag har nåt emot bögar men de gillar ju killar å inte tjejer så det funkar ju inte liksom) iaf, de blir kära allt e så äckligt lyckligt å liksom marängigt,, men nåt händer whoops typ nåt tråkigt problem uppstår så de hatar varann, men så blir de kära igen 10 min innan filmen är slut...liksom låter det bra eller?
#OS i Beijing, asså jag vet att jag skrev igår att det är "en fröjd för ögat" det är sant men liksom alla andra underbara program som går på svt 1 försvinner, som imorse när jag skulle kolla på sommarlovsmorgen/hejhej sommar som börjar vid typ 9.00,visade dem de? ---nee då, utan OS!!fast sen visade det sig att de visade det på 2:an istället ,my bad!

Det blev en snabbis,,men jag lovar att jag hatar mer för det kära fans är något jag aldrig kommer att sluta göra,, hata alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0