Kräftor!!

Sorry läsare har varit så upsprungen med allt om Jasmin, ni vet om ni läst mina tidigare inlägg.
     ...Så det har lät till att jag helt glömt bort att skriva om att id'a 'e det kräftskiva här hemma!!

Det låter som ett halleluja moment --men men men Ingbritt kommer!! och hennes så kallade hund(av vissa)
  Jag tycker kräftor smakar helt ok,, men egentligen ett djur med skal liksom--varför käka det??skalet måste finnas av en anlednig precis som de som mobbar,, deras föräldrar e ju knarkare!Det är ett SKAAL!

Morsan min gör alltid flera tusen andra rätter som jag vill smaska i mig men då ere ju det här med ingbritt,, hon tvingar mig att käka kräfta efter kräfta efter kräfta efter kräfta och efter kräfta!! jag blir ju fullproppad! och hur ska jag palla efterrätten,,bara mamma gör chokladtårta å inte sliskigt marängskittårta. (den e ju vitt)
    (det är ett skaal)

aja hoppas jag inte dör helt fett lätt--det börjar 18.00 hoppas jag överlever,hoppas det här inte e slutet ,,hold on hold on

its coming for ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0