I nöden hittar man döden (poesi by Lars Depp (ab) )

Tja vad gör man en måndag som denna.

 Vädret e som på hösten,, himlen täcks av Vita moln så att man bara kräks helt enkelt,,(det är sant, jag har en spya brevid mig nu,, som fyller mina näsborrar med lukten av uppspydda dillchips jag åt till frukost imorse)

Jag tror väl att jag får kolla på film eller söka på "skitkorvar" på google eller ni vet nåt sånt där annat man inte mår illa av.

........oj det ringer svarar bah....

- ah det är Jasmin!

- eh Hej! det är Lars Depp här.
- Nämen hej Lars det är Jasmin!
- Eh...
-Lars?
- åoh...Jasmin ja ...
-Har du glömt bort mig redan, vi var på Liseberg typ igår!
-juste ,nee asså jag vet vem du är (du är som en vacker blomma en solig sommardag när det regnat) poesi byLarsdepp(ab)
- Bra då din toker!!
(Va?! tycker hon jag liknar en dvärg?!!)
-Kan jag få snacka med Jonita?
-.....................................
-LARS!
-Jonita..?
-Ehm din syster du vet!
- Ja juste aaa visst Lars fixar det hehe
-Tack du!
5 min senare
- Jonita kan inte prata, hon har tappat rösten typ alltså hon är typ sjuk asså typ,, typ.
-Nej, guu va tråkit! åh jag som ska till stallet å rida men måste ha sällskap får inte för Ruth annars..hm
- Oj,, de va ju inte bra.
- Nee men.....det kanske  e absurt
-(absurt??)
-....men Lars skulle inte du kunna följa med mig?
-Eh alltså ja..(g)
- Bra!!! Jag hämtar dig vid 11.20 så åker vi ses snart,, ta på dig bra kläder.Hejdå

Jaha liksom det här känns konstigt. Och "bra kläder" vad är det iof brukar mor säga det när vi ska iväg på fin middag,, så Jasmin kanske menar att jag typ ska ha skjorta på mig till stallet.AHAa det fixar Lars ,,Lars han ee bra den bäste den starkaste och framförallt den snyggaste!!!!

Bäst att dra på på sig fillingarna och pushup behån och så kläder förstås sen e man reda för att rida all the way!!
                Jag har en halvtimme på mig,, jag tror jag ska sno lite av pappas aftershave som han har sagt är förbjuden att använda om man inte är man som man blir vid 22 enligt honom.
   Han e ju hemma så det blir en risk,, han kan känna doften!
                                                                                                           Vi får se hur det går 

Fortsättning följer........


Är du man nog??
       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0