hahahahah de visste ni inte!

Jag tycker mina senaste inlägg har varit väldigt deppiga så tänkte berätta om nåt skoj!!faktiskt

Vet ni vem Usain Bolt är??
---jo det ska jag säga er han är min polare!!:)
Tänk er att göra nåt stort 2ggr i rad!?ah?? asså nåt riktigt STORT
       U
sain Bolt tog världsrekord å OS guld 2ggr i rad man bah cool snubbe liksom men Jag Lars Depp har oxå gjort nåt stort 2 ggr i rad,( fan jag skulle ha fullt på bingo nu!) ex så skämde jag ut mig 2 dagar(ggr) i rad ni vet pinsam 1å2!

Fast det var faktiskt nåt mer närrelaterat till my dude Usain jag mena

Som när jag var 11 å skulle fylla 12 snart alltså exakt 10 år sedan,, ja!! jag och Usse är lika gamla!!!
--men iaf iaf--vi hade alltid friidrott något som jag inte var så glad över jag har alltid under alla år jag levt tyckt att sport inte är nåt man ska utöva:( utan sport är något man ska glo på med sina ögon och heeyy man får ju träning när man ställer sig upp ur soffan när nån gör mål och man gör ju faktiskt situps varje gång man sträcker sig å tar två nävar med ostbågar,chips,bannanchips,popcorn,godis,saltapinnar,saltakringlor,kakor,kex,godis--vänta har jag inte redan nämnt det?? men  med mera!
Ja där ser ni hur mkt Larsan tränar!*##

  men det som jag nu de senaste raderna tänkt att skriva är faktiskt dåra för 10år sedan slog jag två PB på samma dag--slå de Boltan!!

på 60m va mitt rekord 2minuter slog det med hela 3 sekunder ni kan räkna ut min nya(bestående) tid själva!
på 200m va mois rekord 30minuter slog det faktiskt med 10 hela minuter, 9,5 om man vill bråka!!

     Där ser ni Larsan han e tuff
                                                  £ ingen usling
                                                   £ ingen skaaam
                                                   £ men framförallt är han ingen Bolt!!!

Ni kanske undrar hur man lyckas,,fråga mig jag är inte farlig även om jag är farligt snabb:)

smaskens va säger ni kommentera gärna!!

Känner du dig mindre överlägsen nu Bolt???

//LARSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0