didi di dididi didi di, cha plah nahaa

hahi min mandarin är inte den bästa! alltså språket!

Om ni inte visste det så är det ju  OS i peking något som jag redan när jag var nio bestämde mig för att delta i, närmare bestämt i simhoppet tänkte att det behövdes någon som moi,,det har inte blivit av men livet tog andra riktningar!

Jag började på simhopp när jag var 9, 5 år & gick ett tag (4 månader= 5 träningspass)
   men jag kände att när vi skulle börja bära minimal simkalsonger var det tack å hejdå för mig, Lars Depp.
Åh ni skulle bara veta om alla bakterier som gror i vattnet i ett badhus yuuuhh läää blää läbbigt värre.

Jajla har hunnit checka lite på OS iaf kollade bla inatt från 03.00-06.00 men sov från 03.05-05.59.  Det är trevligt att många länder kan samlas å för en gångs skull va sams å inte tänka på allt hat världen omkring å bara när under detta spel pågår ha fred, iof krigar typ Georgien å Ryssland men men,, det känns så härligt jag känner mig så fri nästan satt jag skulle gå till en nudistrand i Gävle!

I helgen börjar fri idrotten den som jag tror flest själar vill se på,, det ska bli riktigt kusligt fast inte riktigt lika som att kolla på en läskig romantikfilm dåra men a ni fattar. Man får hoppas på det bästa, Stefan Holm känns ju säker å jag säger det att jag hoppade faktiskt 1.60 en gång även om ingen annan tror mig men det e sant!

Jag hoppas att ni kollar på OS i Beijing det är en fröjd för ögat att se, man känner sig som helad liksom untouch like for the very first time like a virg,..... oj jag drog iväg lite där hehehe

men enjoy OS guys

nim dim dong pong shong

                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0