Dags att ta kliv här i livet

Vi växer alla upp och går igenom olika faser här i livet. Allt eftersom tiden går, händer det att man mognar allt mer och mer, och helt plötsligt upptäcker man att man inte alls är samma person som för ett par år sedan. Då händer det att man väljer vägar som man inte skulle gått förut.
Jag har nyss bestämt mig för att ta ett stort kliv här i livet, som betyder väldigt mycket för mig. Jag skall nu lägga en stor del av mitt liv bakom mig. Jaa - ni undrar väl kanske om vad det är för en stor grej och det skall ja tala om för er:

JAG SKA SLUTA PRENUMERERA PÅ BAMSE.

Jag har upptäckt att jag inte längre får samma magiska känsla i magen när jag ser henne ligga framför mig på mitt bord.
När jag öppnar henne och kollar i henne fylls jag inte av samma spänning och entusiasm som tidigare.
Jag har växt ifrån min älskling. Det är dags att hitta en ny sysselsättning...

/poesi by Lars Depp (ab)

Här är min före detta älskling. *snyft, snyft*

OBSERVERA - när jag skriver om henne menar jag så klart Bamse-tidningen, INGET ANNAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!















Men nu, över till lite gladare grejer:::

för det första:

JAG SKALL BÖRJA PRENUMERERA PÅ KALLE ANKA!!!!!!!!!!


 Yyyyyyyyyyaaaaaaaaahhooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!



och för det andra:
MORSAN HAR KÖPT HEM TONVIS MED BANANA CHIPS ÅT MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



MMMMMMMMMmmmmmmm...


eller okej - inte bara åt mig, vi ska typ ha en middagsbjudning här.
Mamma har bjudit över Jasmin och Ruth, typ som ett tack, för att vi fick äta middag hos dem.
Suck - jag förstår mig inte på vuxna. Alltid skall de ställa till med middagar och fika och andra urtråkiga saker!! fast på något sätt känns det ganska OK. att de äter middag här, menar jag. Alltså - det är ju trots allt bara Ruth och Jasmin!!
Dessutom lovade mamma mig att hon skulle göra köttstek. MMmmm - nästan lika gott som mina banana -älsklingar



                       


 (                    I                              LLLÖÖÖÖÖÖÖÖÖVVVV                 BANANAS        )


oj nu kommer gästerna ... ha  en bra dag allihoopa

//larsdepp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0