Band camp here i come.........

Jag är ju en filmfanatiker alltså filmer är i stort sett mitt liv,, förutom de romantiska uuuuläää!

Så en film som jag faktiskt inte har sett är "American pie(paj hahaha) presents band camp"!
     Det är typ bara farsan från de tre föregående filmerna som e med, men endå a man gotta watch what a man gotta watch^^ jag diggar ju de tre första varför inte denna då liksom?

Går iallafall idag kl 21.00 på viasat sexxxxx.

Man kan ju alltid hoppas att den e lika bra, att man får samma "kontakt" man fick med Jim, Kevin, rastaskitarn (finch) och t å med Stiffler / Stiffmeister  ett gäng med goa grabbar helt lätt!!

Jag fäller fasen en tår nu asså.....nee jag får ta arslet ur vagnen å göra nåt annat innan jag blir för blödig...........................................försent ahhhha hhaaaaaaaaaaaaaahhh tårarna bah öser nee måste sluta nu soory

American Pie-- LarsDepp cries??

hoppas på många glaa skratt ikväll,,,,,ni vet vad jag gör vad gör ni?

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Åh den filmen verkar rolig Lars eller du börja i och försej böla men ....



Jag såg ditt tidigare inlägg,, eh en viss dikt till mig om det är mig Jasmin du menar men det måste det ju eftersom vi var i stallet igår tillsammans.hihi



Ville bara att du skulle veta att jag tycker den e fin!

2008-08-12 @ 19:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0