Ännu en dag i livet stora cirkel...lite funderingar

Det är alltså onsdag idag faktiskt ondagen ser jag som mittpunkten påveckan

även om när det är onsdag så är det typ fyra dagar kvar på veckan å det har bara vart 2/3 dagar å vecka är ju 7 dagar så det finns ju ingen mitt eller typ tre ån halvdag men ?

Sedan funderar jag åkså på farför har vi veckor?varför har vi månader? varför inte bara leva livet och se vad som händer?
Jag har alltid varit så smart å smärt å tänkt att det borde finnas ett piller som gör så att allt fixas typ fixpillret by LarsDepp (medecin ab) Då liksom skulle man slippa allt som gör livet ovärt att leva!! fett me skönt va?!

Då skulle jag kunna skriva denna blogg dag in å dag ut,,jag skulle kunna titta på mina roliga filmer,, skriva mer Poesi till jasmin osv..............

//Lars SmartDepp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0