Aldrig Du Och Jag

Hej hej Jasmin
Du är så söt och fin

Men det skulle aldrig bli du och ja'
För du är för mig alldeles för bra

Jag älskar att skriva dikter till dig
För du är en väldigt speciell tjej

Och nu var det till dig i Aladin
För du är Också väldigt söt och fin

Nu är jag väldigt deppig så
att jag känner mig som en smurf så blå

Varför skulle det bli så här?
Är det fel att jag är i dig kär?
Är det därför som jag känner mig så sär?
Jag kanske av det här lär?

Ni vet som en läxa eller så
Men hur kommer jag efter det här att må?

Vem är det som mina frågor ska besvara?
Varför kan jag inte bara låta dig vara?

Jeg börjar känna mig som besatt
Det är väl inget tecken gla'tt

Goddag, Farväl från hela mitt hjärta
För när jag tänker på dig känner jag i bröstet en obotlig smärta


                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0